środa, 17 października 2012

I found you :)

Hej, lasencje moje <3
Dziś nie będzie odcinka, bo:
Mam dla was takiego newsa, że padniecie! Może już to widziałyście, ale i tak wstawiam:

http://www.youtube.com/watch?v=5r8G3SEGIV0&feature=player_embedded

Dostałam od Ady, mojej bff, którą kocham :**

W ogóle to przeżywałam punkt kulminacyjny (wiecie o co mi chodzi ;) jak to oglądałam. Zobaczcie co Siva robi jak ta laska coś gada do Nathana. A wgl jak oni wyglądają no brak słów dla ich seksualności, gorącości i nie wiem co jeszcze, ale bym brała <33.
Umieją się bić, Max jaki bonzo wywalił go do góry nogami:D. Świetnie na nim leży ta marynauka. Obczajcie drugą solówkę Nathanka. Jestem zazdrosna <wrrrr> i mam nowe marzenie: chcę być uratowana z niewoli przez The Wanted.
Jak wyciągają z wody tę skrzynkę, wyglądają jak jakiś gang :P.
Co o tym sądzicie?
~Green~

3 komentarze:

  1. Ej noooo ! :(
    Miałam pierwsza Cię o tym poinformować ... ;(((
    Jak zwykle się spóźniłam . :(
    Ale mimo wszystko fajnie , że w końcu pojawił się nowy utwór naszych cudownych chłopców. ; * ♥
    Miłego słuchania ! ;))

    Taśka ; Paryżanka . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajebisty teledysk :* wszyscy wyglądają świetnie :) Nathan tu się spisał na medal:) wczuł się w rolę:)ale nie zapominajmy też o Sivie i jego języczku:D arr...;p

      Usuń
  2. Green , też brałabym ! :) ;P
    Noo chłopcy wymiatają jak zawsze. :)
    Green - ' Zaz­drość to cień miłości. Im większa miłość, tym dłuższy cień. ' ;]
    A ja chciałabym kiedyś wybrać się na koncert naszego gangu. ;]
    Mogę sobie jedynie pomarzyć , co nie ... ;(((

    OdpowiedzUsuń